Waarheen? (Where To?) GPS POI applicatie nu ook in het Nederlands vertaald

Update van marktleider applicatie van “points of interest” voor de iPhone en iPod touch in een andere taal verschenen.

München 18 mei, 2009. FutureTap is verheugd om aan te kondigen dat Where To?, marktleider app t.b.v. “points of interest” voor de iPhone en iPod touch, is gëupdate naar versie 1.7.2 en daarmee beschikt over Nederlandse lokalisatie voor meer dan 500 categorieën.

Samen met het Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Grieks en een Brits Engelse versie is Waarheen?, zoals de applicatie in het Nederlands heet, nu in 9 belangrijke talen verschenen. Gedekt worden daarmee Noord- en Zuid-Amerika en een belangrijk deel van Europa en Afrika.

Met Waarheen? is het mogelijk om alle categorieën in de moedertaal te zien, en om de lokale taal te gebruiken om een zoekopdracht uit te voeren. m.a.w. een Nederlander reizend in Duitsland die Waarheen? gebruikt, doet dat automatisch met de Duitse zoektermen terwijl de gebruikersinterface in het Nederlands blijft.

“Wij verwelkomen van harte de Nederlanders en natuurlijk ook de Vlamingen bij de alsmaar groeiende Waarheen? gemeenschap. Zoekt U snel een benzinestation, apotheek of visrestaurant op het continent? Het is geen probleem met Waarheen? zegt Ortwin Gentz CEO van FutureTap.

Waarheen? heeft een ingebouwde database van meer dan 1100 regio-specifieke merken.

Waarheen? is de slimme manier om een bestemming te vinden met gebruik van de iPhone en iPod touch. Veel meer dan alleen maar een restaurant of bar “zoekmachine”, is Waarheen? in staat om op een gemakkelijke wijze de dichtsbijzijnde bank, supermarkt, ziekenhuis, bioscoop en nog veel meer te vinden.

Waarheen? is beschikbaar voor slechts € 2,39 via Apple’s App Store (http://www.futuretap.com/whereto/buy) en werkt op de iPhone en iPod touch.

Over FutureTap
FutureTap is opgericht in 2008 door Ortwin Gentz met de missie om in het oog springende iPhone applicaties te ontwikkelen. We bedoelen daarmee applicaties die zowel innovatief als gemakkelijk in gebruik zijn en tevens volledig de unieke iPhone gebruikersinterface ondersteunen. De eerste app onder het FutureTap merk is Waarheen?, gekocht van tap tap tap. Waarheen? is nog maar het begin, want meerdere interessante apps gaan volgen.

Als u geïnteresseerd bent om nader kennis te maken met Waarheen? of deze te testen en/of te beoordelen zijn wij graag bereid u een zgn. promocode toe te laten komen.

Homepage: http://www.futuretap.com/whereto
App Store: http://itunes.apple.com/us/app/id314785156

Press contact:
Ortwin Gentz
CEO, FutureTap GmbH
+49-8152-993944
pr@futuretap.com

Subscribe to the FutureTap Newsletter

View previous newsletters
Consent

We will use your name and email address to provide news and offers about our apps. We will treat your information with respect. By clicking below, you agree that we may process your information in accordance with our privacy policy.